Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/plusjamaqn/wakinglife/forum/include/common.php on line 58
Waking Life - Forum / hardlopen en mijn problemen
Blog Forum

#1 2019-11-18 09:49:35

Banning
Member

hardlopen en mijn problemen

Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik geen www.simadelpulpo.es levenscoach ben. Boven alles volgde ik gewoon mijn passies en leefde ik mijn leven dienovereenkomstig. Wat is het recept voor succes?

Jeetje ... ik heb echt geen idee? Wat ik echter heb waargenomen bij degenen die succesvol zijn ('succes' wordt gedefinieerd als het waarmaken van iemands volledige potentieel) is dat ze een paar onderliggende principes gemeen hebben.
Find Your Beat - Wat uw definitie van succes ook is, als u niet tevreden bent met wat u doet, lijkt al het andere niet van belang. Volg je passies. Doe waar je van houdt. Er is geen hogere roeping. Zoals Thoreau beroemd zei: "Als een man geen gelijke tred houdt met zijn metgezellen, is het misschien omdat hij het ritme van een andere drummer hoort." Vind je beat en dans erop.

Focus - Mijn grootmoeder vertelde me ooit: "Je kunt alles hebben wat je wilt, je kunt gewoon Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen niet alles hebben wat je wilt." Voor mij spreekt dit over focus en doorzettingsvermogen. Stel doelen en blijf op koers. Zal het gemakkelijk zijn? Echt niet! Er zullen ongetwijfeld hindernissen te overwinnen zijn en obstakels te overwinnen. Zeer getalenteerde mensen blijven gefocust op de klus te klaren ondanks de blokkades. "Obstakels zijn die vreselijke dingen die we zien als we onze ogen van ons doel afhouden," zei Henry Ford ooit. Houd je doelen in de gaten en geef nooit, nooit op.

Spectaculair mislukken - Hoe groter de uitdaging, hoe groter de kans op catastrofe. De geschiedenisboeken staan ??vol met verhalen van succesvolle mensen die alles riskeren. Soms is het resultaat een gevierd succes, andere keren is het niet zo mooi. De belangrijkste les hier is om de moed te hebben om het te proberen. Falen kan leiden tot een Nike Internationalist Donna ongelooflijke ontdekking. Omarm falen als een kans om te leren en te groeien. Schud het af, pak de stukken op en ga verder. Zoals mijn pops me vaak eraan herinneren, "het is niet hoe vaak Adidas Zx Flux Mens je valt dat het uitmaakt, het is hoe vaak je terug komt."
Trek ze aan - Ga nooit verder dan alles te laten vallen, op je hardloopschoenen te meppen en de deur uit voor een snelle draai. Het leven is te kort om ergens aan te werken. Oké, dit is geen leer van een fabelachtig succesvol persoon, het is gewoon mijn eigen persoonlijke credo. Maar hey, ik kan je niet vertellen hoe vaak ik ben gaan hardlopen en mijn problemen zijn op magische wijze verdwenen. Vaak is het gewoon een kwestie van perspectief. Rennen verfrist je vooruitzichten, als niets anders, en als je je beter voelt, ziet de wereld er helderder uit. Er is gezegd dat je houding je hoogte Nike Air Force 1 Damen bepaalt. Rennen is de grootste instelling voor de houding die ik ken. Op zijn minst, zoals de schrijver Herm Albright ooit uithaalde

Pied de page des forums