Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/plusjamaqn/wakinglife/forum/include/common.php on line 58
Waking Life - Forum / portables sont en cours de développement
Blog Forum

#1 2019-11-19 09:28:08

Banning
Member

portables sont en cours de développement

Wat is de oplossing? Naar mijn eenvoudige mening lijkt het vrij eenvoudig: afvallen en fysiek actiever worden. Maar ik hoor onze regeringsleiders niet veel focussen op de onderliggende oorzaak van onze Nike Air Max 90 Donna astronomische zorgkosten, die tragisch is.

Ik realiseer me dat ik hier tot de bekeerde predik, maar zou het niet leuk zijn als we allemaal persoonlijke verantwoordelijkheid nemen voor onze eigen lichamelijke gezondheid? De overheid kan hier alleen zo ver gaan, geen enkele hoeveelheid wetgeving zal ons dwingen om fysiek actiever te worden; dat initiatief moet van binnenuit komen.

Dus mijn persoonlijke missie is om anderen te inspireren en te motiveren om lichamelijke gezondheid en welzijn te omarmen als een belangrijke prioriteit in hun leven, zo centraal als al het andere. Deze missie is vooral van cruciaal belang voor onze jongere generaties (alleen al in de VS zijn 30 miljoen kinderen met overgewicht of obesitas). Dit is onze toekomst. We moeten positieve voorbeelden geven van hoe het aanpassen van een gezonde, actieve Nike Internationalist Damen levensstijl op zichzelf een leuk en waardevol doel kan zijn.

Ik zou kunnen doorgaan voor pagina's en pagina's, maar in plaats daarvan ga ik mijn inspanningen omzetten in een poging om zoveel mogelijk van jullie te werven om aan dit doel deel te nemen. Samen kunnen we het woord verspreiden en het goede voorbeeld geven. Luiheid en een slecht voedingspatroon worden be?nvloed door leeftijdsgroepen, maar gelukkig ook lichamelijke activiteit en gezonde levensstijlgewoonten. Iedereen die deze blog leest, heeft zich ertoe verbonden om lichamelijke gezondheid bovenaan uw prioriteitenlijst te plaatsen. Hoe gaan we anderen zover krijgen hetzelfde te doen?

Ik wil je mening horen over hoe we onszelf gaan hervormen. Hoe kunnen we anderen helpen inspireren, motiveren en stimuleren om een ??gezondere levensstijl aan te passen en fysiek welzijn Nike Air Max 90 Femme als een belangrijke levensprioriteit te omarmen?

"Heeft iemand ooit gedacht aan de energie, de pure paardenkracht die deze mannen op de wegen van de Verenigde Staten zetten?" vroeg het hoofd van de Federal Inter-State Truckers. "En we worden verondersteld in een wereldwijde depressie te zitten. Als we een tiende van die energie in iets waardevols zouden kunnen steken, zouden we deze hele zieke wereld kunnen genezen." Hij verwees naar de lopers die deelnamen aan de allereerste Trans-America race. Het was 1928.

Nu, tachtig jaar later, denk ik na over dezelfde vraag. Na net de sportschool te hebben verlaten, waar menigten mensen op loopbanden en gefietste hometrainers renden, vraag ik me af hoe we al die energie positief kunnen gebruiken? De teleurstellende realiteit is dat wij mensen minuscule hoeveelheden wattage produceren als Nike Cortez Damen het gaat om het voeden van onze moderne wereld. Jammer. Of dat dacht ik.

Voer Piezo Power in
Terwijl wij hardlopers niet zoveel vermogen produceren bij het draaien van een loopband, komt het erop neer dat we een enorme hoeveelheid compressie cre?ren bij elke voorwaartse stap wanneer onze voet de grond raakt. Kan deze dynamiek mogelijk worden gebruikt?

Met nieuwe ontwikkelingen in de nanotechnologie is het antwoord een volmondig "Ja!" Met behulp van pi?zo-materialen is een hele reeks draagbare apparaten in ontwikkeling die de energie die mensen dagelijks verbruiken effectief kunnen "oogsten". In basistermen produceren bepaalde materialen - kristallen en keramiek - een elektrische spanning wanneer ze worden gecomprimeerd, meestal het pi?zo-elektrische effect genoemd. De menselijke voetaanval is een vrijwel onuitputtelijke Nike Air Max Command Mens compressiefabriek.

Nachtclubs in Groot-Brittanni? en Nederland hebben tot 60% van de energiebehoeften van hun clubs opgedreven door pi?zo-tegels op de dansvloer te installeren. Schoenen met pi?zo-hakken kunnen dingen zoals batterijen voor mobiele telefoons opladen, gewoon uit vrijetijdskleding. Stel je voor dat je deze baby's binnenloopt!

Alles is mogelijk
Als het gaat om de toepassing van deze technologie, lijken de mogelijkheden onbegrensd. Velen van ons gebruiken koplampen als ze 's nachts rennen, hoe zit het met' voetlampen '? Ik denk aan een krachtige LED-lamp in de teen van je schoenen die wordt aangedreven door je voetstappen. Of wat dacht u van een draagbaar vest voor hardlopen in koud weer dat wordt verwarmd door de compressie van uw voorwaartse pas? Verwarmt het hart, nietwaar.

Dat zijn slechts enkele idee?n die in me Nike Free 5.0 Mujer opkwamen. Als mijn trage brein deze kan verzinnen tijdens het typen van deze blog, weet ik zeker dat alle echt slimme mensen die daar zijn echt een aantal creatieve idee?n kunnen bedenken. Oké, dus op pad!

Pied de page des forums