Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/plusjamaqn/wakinglife/forum/include/common.php on line 58
Waking Life - Forum / settimane fa oggi non avendo
Blog Forum

#1 2019-12-23 09:33:41

Banning
Member

settimane fa oggi non avendo

Zoals ik al eerder heb gezegd, bestaan ??onze dagen uit anatomiestudie, sequentiestudie, zelf yoga doen en filosofiestudie. Daarvan is de filosofie een van mijn favoriete onderdelen, vooral omdat ik Nike Air Max Thea Mujer zelf zoveel van deze existenti?le vragen begrijp.

We bestudeerden de Klesha's - de obstakels op het pad naar yoga (yoga in grotere zin - zoals in unie), en we begonnen abhinivesha te bespreken, de angst voor de dood. Nou, ik kan meestal over de dood en / of mijn moeder praten zonder tegenwoordig te huilen, maar niet die dag, omdat we het idee bespraken om onze geliefden los te laten. Velen van ons deelden verhalen over hoe we een geliefde hadden verteld dat ze konden gaan, en we bespraken dingen die onze eigen angsten hadden verminderd. Opnieuw merkte ik dat ik in tranen was en eraan herinnerde mijn moeder, omringd door de priester en de non, te vertellen dat ze kon gaan. Diezelfde week dat ze in het hospice was, probeerde ze ons ook te vertellen dat ze haar vader of haar oom had gezien. In die tijd had ik het misschien kunnen Adidas Zx Flux Femme opschrijven omdat ze op morfine was gesprongen, maar ik geloof nu dat ze de kloof tussen dit leven en wat er ook komt te overbruggen, en dat brengt me troost.
Onze leraar gaf ons vriendelijk een paar minuten om te doen wat we nodig hadden om dat bedwelmende gesprek te verwerken. Ik merkte dat ik buiten zat te snikken, naar de oceaan keek ... en mezelf ook in elkaar sloeg. Maya, mijn lieve leraar kwam naar buiten om me een dikke knuffel te geven en met me te praten. "Natuurlijk zou je huilen, het kan me niet schelen hoe lang het al is." Dit is zo moeilijk en er is zoveel gebeurd. 'Ik stopte met proberen mijn emoties weer naar binnen te stoppen en liep de oceaan af voor een grote lelijke kreet. De zon verblindde me en op een moment dat ik naar het licht loepte, kon ik nogmaals bedanken voor waar ik was en aanwezig was.

We deden een rugbuigingsoefening en ik heb een gekke onderrug. Adidas Ultra Boost Donna Hoewel technisch gezien de bochten het gebied niet zouden moeten verstoren, omdat ze de curve van de lumbale wervelkolom volgen ... wel, ze hebben het gebied wel verstoord. Zoals bij de tweede pose. Ik wist dat ik deze training binnenliep met dingen met een lage rug en niet super buigzaam, maar ik dacht niet dat het zo vernederend zou zijn. Nou, ik heb de helft van die oefening besteed aan de houding van het kind op mijn mat, huilend. En dan harder huilen toen die spiraal veranderde van niet in staat zijn om één pose te doen, tot een vreselijke toekomstige yogaleraar worden tot gewoon zuigen aan het leven en wat is het punt. Tl; dr. Ik ging al te snel op een slechte plek.

Gelukkig waren woensdag en donderdag relatief onopvallend; meer backhanding op woensdag, maar na wat Advil en rust, voelde ik me een beetje beter en klaar voor (nog steeds modificerend) nog wat van de Nike Air Max Zero Femme gemakkelijkere backbends. De training van donderdag was gericht op wendingen, ook niet geweldig voor dingen met een lage rug.

Deze hele maand van oefenen heeft me zoveel geleerd over lichaam en geest en echt luisteren naar mijn lichaam, niet de BS die sommige mensen gebruiken om hun keuzes te rechtvaardigen. Ik liep naar deze training met meer gewicht op me dan ik had gewild, met een aantal ernstige emotionele bagage, met de realiteit van een lichaam dat verschillende psychiatrische medicijnen gebruikt en zich bezighoudt met de bijwerkingen van die medicijnen. Ik kwam binnen als een 35-jarige wiens trainingsschema dit jaar iets was vertraagd of zo.
Ik wilde mijn praktijk pushen en verbeteren, maar ik wilde me niet bezeren. Zoveel waarheden over de fysieke yogapraktijk kloppen niet: ik moest de lijn tussen groei en mezelf te ver, te hard duwen uitzoeken. Hoewel ik meestal vrij goed ben in het herkennen wanneer een bepaalde pose mijn lichaam niet zal dienen, kan de intensiteit nog steeds een worsteling zijn. Tijdens deze derde week realiseerde ik me ook dat mijn TMJ-pijn was teruggekomen en dat ik hoofdpijn had. OH. Ik beet op mijn tanden in een houding. De houdingen worden verondersteld 'stabiel en comfortabel' te zijn, maar dat was niet het geval als ik op mijn tanden knarste om erin te komen en mezelf hoofdpijn bezorgde.
Vrijdag was ook zwaar en vernederend, op een andere manier. We hebben 's ochtends gewandeld, en ... ja, ik hou van wandelen. Ik ben zo traag en ik kon de groep gewoon niet bijhouden, en opnieuw merkte ik dat ik in tranen was. Gefrustreerd met mijn lichaam. Gefrustreerd omdat ik gefrustreerd ben met mijn lichaam terwijl ik hier ben, in Santa Monica, wandelend op een prachtige Nike Cortez Mujer berg met uitzicht op de oceaan. Gefrustreerd om opnieuw te huilen ... en om zoiets onbeduidends.
Om eerlijk te zijn, deze week, was ik ongelooflijk depressief en neerslachtig. Ik doe deze week echter intensief gedachtherstructurering in therapie, dus ik ben bezig met het herformuleren van die gedachten en ze los te laten zodat ik kan zien dat ja, ik had een zware oefening, of zelfs een zware dag, maar het betekent niet dat ik zuig. Ik probeer mezelf nieuwe verhalen te vertellen, zoals "Ik ben sterk", "Ik doe dit" en "Ik eer mijn lichaam." Soms voelt het als BS, maar het voelt nog steeds beter dan de verhalen die ik had verteld.

Pied de page des forums