Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/plusjamaqn/wakinglife/forum/include/common.php on line 58
Waking Life - Forum / allemaal meerdere
Blog Forum

#1 2019-12-24 09:13:36

Banning
Member

allemaal meerdere

Ik was mijn Apple Watch-oplader vergeten in ons eerste hotel van het weekend, dus ik liep met alleen de Nike + -app op mijn telefoon in mijn sportbehazak. Ik ging echt in deze race zonder tijddoelen; Ik wilde gewoon mijn toewijding aan Morgan nakomen en op een zonnige dag rennen!
Maar toen kondigde mijn telefoon 8:56 mijl aan na de eerste mijl. OH! Nou dan. Hmm, misschien kan ik minder dan 45:00 doen voor iets minder dan 9:00 mijl? Op dit punt in de race renden we Ohio Drive af met de wind Nike Air Max 90 Damen in de rug. Ik voelde me alsof ik vloog! Ik hoorde andere vrouwen hierover praten en wist dat ik me de hele race niet zo zou voelen ... dus besloot ik het te omhelzen terwijl ik een beetje tijd kon overhouden voor het onvermijdelijke tegen de wind in rennen.
Het rennen in East Potomac Park naar Hains Point deed me ZOVEEL denken aan Marine Corps Nike Air Max 97 Damen met Ericka. We renden het de dag voor orkaan Sandy, en we liepen tegen de wind in en keken toe hoe de golven opdoken in de Potomac en de kust omwikkelden. Toen we die dag de kustwacht in het water zagen, probeerden we de storm te ontlopen ...
Maar terug naar gisteren! Ik tikte de eerste twee mijl gemakkelijk 8:56 en 8:42 af en voelde me geweldig! Oh, misschien heb ik het nog steeds, dacht ik ... en toen draaiden we meteen terug in de tegenwind. Oh. Uh Huh. Misschien niet. Het ZUIGDE.
Mijn Nike Air Max Command Uomo hersenen gingen snel in allerlei negatieve gedachten: je kunt dit niet doen, je bent traag, je bent uit vorm, enz. Enz. MAAR Ik lees het boek van Deena Kastor over rennen en haar denken veranderen - en ik koos ervoor om op dit punt mijn denken te veranderen. "Je bent sterk!" "Je hebt dit!" Zei ik tegen mezelf. Ik stelde mezelf voor dat ik de Nike Air Max Command Mens hoek om de finish kwam en met trots aan het eind glimlachte. Ik dacht aan hoe ik door de regen vocht in de marathon en herinnerde mezelf eraan dat ik in feite harde dingen kon doen.
Dit veranderde natuurlijk niet de fysieke omstandigheden van de race, maar het maakte het mentaal een beetje gemakkelijker om door die twee strijdmijlen te komen. Begrijp me niet verkeerd - ze waren veel langzamer, 9:15 en 9:41, en er waren looppauzes bij betrokken, maar ik sloeg mezelf niet in elkaar.
Na mijl 4 te hebben gereden en rond het Jefferson Memorial te zijn gekomen, schoot er iets anders in. Er was een kort stuk van de race dat parallel liep aan 395, en het deed me denken aan het runnen van het leger Ten-Miler zoveel jaar geleden, en hoe sterk ik zou sindsdien zijn geworden. Zelfs als ik me gisteren niet zo voelde, zelfs als ik zwakker Nike Air Pegasus 83 Mujer en langzamer was dan mijn pieksnelheid en kracht, was ik nog steeds sterker dan toen ik 10 jaar geleden DC verliet (morgen is het 10 jaar, wat GEK voor mij is .)

Ik had nog eikels te geven. Een van de moeilijkste dingen aan een depressie is niet om iets te geven waar je vroeger om gaf. Ik hoorde het heel goed verwoord worden op deze podcast: "je wilt iemand weg van de dingen waar je om geeft.] Je wilt iets willen doen, maar dat kan gewoon niet."
Maar gisteren? Gisteren had ik eikels om te geven, en ze hadden te maken met een sterke schop aan het einde van de race en afronden wetende dat ik het beste deed met wat ik die dag had.
En dus liep ik die laatste mijl in 8:35, en het was geweldig. Ik voelde me alsof ik vloog, ik voelde me alsof ik weer mezelf was, en ook zag ik een hete kerel aan het einde in een Barbour-jas, een hoed Nike Cortez Mens van Michigan en met een puppy op zijn schoot. Van ver weg kon ik helemaal niet zeggen of het een man of een vrouw was, en ik was ervan overtuigd dat mijn BFF een puppy voor mij had gestolen. In plaats daarvan ontmoette ik mijn toekomstige echtgenoot, en hij weet het niet. Of hij wachtte waarschijnlijk op zijn vrouw / vriendin. Wat dan ook.

Pied de page des forums