Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/plusjamaqn/wakinglife/forum/include/common.php on line 58
Waking Life - Forum / angekommen sind
Blog Forum

#1 2019-12-26 09:43:01

Banning
Member

angekommen sind

Voorbehoud dat ik hiervoor slechts een paar tris heb gedaan. In de Franklin Lakes en de Iron Girl tris loop je met je Nike Air Pegasus 83 Mens golf het water in; hier liepen jullie allemaal het water in, misschien 30-45 seconden voordat je golf afging, en ze moedigden je aan om te drijven zoals je kon voordat je begon te zwemmen. Ik probeerde op mijn schouders te komen zodat ik zo ondergedompeld en gewend aan het water kon zijn. De claxon ging af om Nike Air Max 90 Mens ons weg te sturen en ik liet iedereen een beetje voor me gaan voordat ik begon.
Ik raakte al eerder in paniek in het water, en ik hoopte dat gewoon uit ervaring te voorkomen ... ook al was het een tijdje geleden dat ik in open water had gezwommen. (Ik heb deze tips voor werk onderzocht in de tijd dat open waterzwemmen me bang maakten.) Ik begon te zwemmen en ... begon in paniek te raken. "Waarom doe ik dit? Ik heb dit al jaren niet meer gedaan. KAN IK dit doen? ”Mijn ademhaling werd steeds oppervlakkiger en ik wist dat ik mijn best moest doen om het zo snel mogelijk te herstellen of anders zou ik het gewoon niet doen. Het maakte niet uit hoe snel ik zwom, alleen dat ik me sterk voelde. En toen ik eenmaal tot rust was gekomen, deed ik dat !! De cursus was eigenlijk een gigantisch vierkant, en ik bleef maar zwemmen en probeerde de Nike Air Max 95 Womens boeien te zien (ik typte eerst jongens, dus ...) door mijn beslagen bril. Ondanks de zon in mijn ogen, was terugdraaien om naar het strand te zwemmen magisch. Weet je, ooit werd ik gestopt door de mannen te worden geschopt door de golf achter me.
Zwemmen: .4 mijl / 18: 36

Mijn gelei benen en ik rende naar de overgang. Mal en Christine hadden gevraagd of we bij elkaar zouden blijven. Omdat ik wist dat ik niets anders dan afmaken probeerde, was ik daar helemaal niet mee bezig en wachtte ik op hen voor de fiets. Ik geniet echt van triatlons - ik hou van het idee om 3 sporten in één race te voltooien - maar ik kan gewoon niet aan wielrennen beginnen. (Nee, ik heb het een tijdje niet geprobeerd, maar ik heb het een paar jaar geleden echt geprobeerd.) Ik vind fietsen heel saai, heel moeilijk of heel eng.
Voor deze race vond ik het gewoon Nike Air Max Tn Womens saai. Weet je, toen ik eenmaal mijn snelle paniek in mijn fiets had gekregen, want dat was ook een tijdje geleden. De race reed door het mooie stadje Islip. Het was prima. Het begin en het einde lagen dicht bij de baai en hielden de dingen daar in elk geval enigszins interessant.
Op een gegeven moment raakte ik ontmoedigd dat ik achter Mal en Christine was gevallen en begon ik naar een donkere plaats te gaan. Ik dacht aan dingen die me kracht gaven: mijn geweldige vrienden en familie, een super ondersteunende fantastische FB-groep waar ik in zit, en de positieve gedachten verlichtten mijn humeur een beetje, en ik kon sneller gaan. Toen zag ik een lieve kleine oude dame die mijn hart verwarmde.

Zodra u aan het water bent aangekomen, neemt u kennis van uw omgeving. Let op de richting van de wind, als die er is, en de richting waaruit Adidas Stan Smith Femme de wind komt. Kijk of en waar stromen in of uit het meer stromen. Als je op snel water bent, let dan op de patronen van riffles en wervelingen. Kijk naar de kustlijn van je keuze, die voor een beginner goed verwijderd is van de borstel. Voor ons allemaal is het een goede herinnering om rekening te houden met de Adidas Stan Smith Damen richting waarin u die vlieg slingert. Bekijk de insecten in en op het water. Zinken de insecten naar de bodem en klampen ze zich vast aan rotsen? Zijn ze klein en snel aan de oppervlakte? Jouw taak als visser is om voedsel na te bootsen, dus het verzamelen van informatie over hun activiteit is een belangrijk onderdeel van het vissen. Nog dieper in je RFR-praktijk zul je veel merken van visactiviteit en bergweer

Pied de page des forums