Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/plusjamaqn/wakinglife/forum/include/common.php on line 58
Waking Life - Forum / praten en zou vragen hoe
Blog Forum

#1 2020-01-13 08:35:25

Banning
Member

praten en zou vragen hoe

Ik vraag me af hoe werken met mijn artritis eruit zou zien. "Nou, ik zou nu niet rennen omdat Adidas Superstar Herren het pijn doet," denk ik bij mezelf. Dus ik stop. Precies Nike Air Max Zero Mujer daar in het midden van de straat stop ik nog steeds, haal diep adem en draai me om. In plaats van zich gedwongen te voelen om te stoppen, voelt het gewoon als de juiste keuze.

Ik breng de volgende mijl mank naar huis en vraag me af: "Hoe zou het werken met mijn artritis er anders uitzien?"

Het komt bij me op dat er momenten zijn waarop de ontsteking in mijn gewrichten afneemt en rennen goed aanvoelt. En op andere momenten dat het oplaait, kan ik nog steeds fietsen, zwemmen en krachttrainen in de sportschool.

Maar hoe verdien ik de kostbare toonaangevende hardloopretraites over de hele wereld als ik er niet op kan rekenen dat ik kan rennen? Er komt meteen een antwoord op, alsof het daar al die tijd heeft gewacht. De toekomst van mijn bedrijf is het werken met de meest inspirerende, ervaren en hooggekwalificeerde experts in hardlopen en vrouwenwelzijn die ik ken.

Ik zou een paar retraites per jaar leiden, terwijl zij de rest zouden leiden, waardoor het bedrijf zijn mogelijkheden om meer hardlopers te bedienen, effectief uitbreidde door meer en gevarieerde retraite-ervaringen aan te bieden. Nike Air Max Zero Dames De oplossing is zo goed en zo eenvoudig. Ik voel een golf van opluchting over me heen komen.

Elinor-en-costa--brava running-groep
De Costa Brava Running + Wellness-retraite in Spanje. Deze foto is gemaakt in een klooster uit de 11e eeuw op een heuvel met uitzicht op de Middellandse Zee. PC: Run Wild Retreats + Wellness
Dus vraag ik mezelf weer: "Hoe zou het werken met mijn artritis er anders uitzien?"

"Het zou meer zelfcompassie met zich meebrengen," denk ik bij mezelf. Uit mijn aandachtsstudies van de afgelopen zes jaar ben ik bekend met het concept van zelfcompassie voor algemeen welzijn. Het valt me ??op dat deze diagnose de ultieme test is of ik de zelfcompassieles volledig heb begrepen.

Ik herinner me het werk van zelfcompassie-onderzoeker Dr. Kristin Neff, universitair hoofddocent Human Development and Culture, Department Adidas Zx Flux Mujer of Educational Psychology aan de University of Texas. "Mensen kunnen niet altijd precies zijn of krijgen wat ze willen", zegt ze. “Wanneer deze realiteit wordt ontkend of bestreden, neemt het lijden toe in de vorm van stress, frustratie en zelfkritiek. Zelfcompassie houdt in dat je op dezelfde manier naar jezelf handelt wanneer je het moeilijk hebt [als wanneer je alles hebt wat je wilt]. ”

Haar woorden geven me inzicht in de emotionele onrust die ik sinds mijn diagnose heb meegemaakt.

Het was zo verontrustend omdat mijn ziekte niet alleen mijn vermogen om te rennen bedreigt; het bedreigt mijn identiteit als hardloper.

Maar door een mindfulness-oefening voort te zetten gericht op zelfcompassie, kan ik de bedreiging van artritis verminderen.

Ik kan nog steeds een hardloper zijn, gewoon een andere hardloper dan degene die ik Nike Air Vapormax Hombre de afgelopen 30 jaar ben geweest.

Toen ik ongeveer 5,5 jaar geleden regelmatig begon te trainen, zou ik mezelf naar trainingssessies voor het werk met Joel slepen, en soms weer gaan slapen.

Zeggen dat ik geen ochtendmens was, is een understatement.

Als ik 's nachts plannen had, zou ik echt heel hard proberen om de sportschool te bereiken voor het werk of voor een run, maar het zou niet altijd gebeuren. Of nooit.

Een paar jaar geleden ging ik met Ashley naar Vegas. Ik realiseerde me dat ze veel eerder aan het werk ging en 's ochtends nog steeds aan het trainen was. Wat was mijn excuus? Juist, geen.

En toen was ik freelancen en kon ik mijn eigen schema ontwerpen, en dus 's ochtends hardlopen was gemakkelijk en werkte.

En ... toen ik een paar jaar geleden met een nieuwe baan begon - het zat vast! Tussen later op het werk blijven Adidas Zx 750 Womens en meer evenementen hebben (persoonlijk, professioneel, vrijwilliger), was het veel gemakkelijker om het 's ochtends uit de weg te ruimen en een beetje rust te hebben voor een chaotische dag.

Gisterochtend had ik plannen om met Jen te lopen, hoewel we de laatste tijd geen van beiden goed hebben geslapen, dus we hebben ons beiden het recht voorbehouden om te annuleren. Ze annuleerde al voordat ik wakker werd, en ik werd wakker om 7 uur en maakte elk excuus ter wereld. Mijn kuiten zijn strak. Ik ben moe. Dat wil ik niet. Ik wist beter. Ik wist dat ik me beter zou voelen als ik net was uitgestapt en iets had gedaan - minder lusteloos, minder chagrijnig. Maar mijn bank! Het is zo comfortabel. En dus heb ik bijna 1,5 uur rondgedraaid en absoluut eerlijk ABSOLUUT niets gedaan dan proberen te beslissen of ik zou moeten trainen / wat Adidas Zx Flux Mens ik zou moeten doen.

Ik hoef pas op 10 uur te werken, dus vlak voor 9 besloot ik om mijn act bij elkaar te krijgen en op zijn minst vroeg voor werk te zijn en een paar boodschappen te doen, wat ik deed.

Ik ging aan het werk, en zoveel als ik meestal van mijn collega's dood hou, hoopte ik dat niemand met me zou praten en zou vragen hoe het met me ging.

Gelukkig werk ik bij een fitnessbedrijf en vroeg ik of iemand later op de middag zou willen sporten. Het antwoord was natuurlijk ja, en we deden een 50 minuten durende kettlebell-training.

Maar ik heb de hele dag zitten nadenken en me zorgen maken over of ik genoeg tijd had om te trainen, en ik voelde me over het algemeen niet lekker.

Pied de page des forums