Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/plusjamaqn/wakinglife/forum/include/common.php on line 58
Waking Life - Forum / behoorlijk goede clip voor
Blog Forum

#1 2019-12-03 08:05:06

Banning
Member

behoorlijk goede clip voor

Ondanks het feit dat ik dit jaar niet opnieuw ALLE RACES zou proberen te doen, in plaats daarvan me te concentreren op twee hoofdraces, lijkt mijn kalender voor 2014 nogal wat evenementen te hebben.

Het jaar is eigenlijk amper een week oud en ik heb al een 10k-race in Regent's Park geboekt. Het werd verondersteld een lakmoesproef te zijn van waar mijn conditie ligt in het ingaan van een grote trainingscyclus. Het werd een test van hoe snel ik kon rennen zonder over te geven nadat ik de avond ervoor een paar pinten bier had gedronken. Het antwoord is slechts een paar seconden langzamer dan dat ik tijdens de Olympische Spelen een 10K in hevige regenval heb gelopen.

Ondanks verschillende berekeningen die me vertelden dat 10k mijn beste afstand is, heb ik nu meer marathons gedaan dan dat ik 10k races Nike Air Max 270 React Womens heb. Misschien moet 2015 er helemaal op gericht zijn om die twee jaar oude PB een beetje aandacht te geven.

Voor nu ligt de focus op een heel groot evenement dat precies het tegenovergestelde is van de ingehouden, lokale 10k die ik afgelopen weekend op een ijzige zondag heb gedaan. Ironman UK doemt op en alle dingen in mijn race wijzen hierop. Dus hier zijn de races die ik dit jaar doe. Zeg hallo als jij ze ook doet.

?Dit weekend ga ik deel uitmaken van iets geweldigs. Een tijdje terug reikte George Melichar naar mij over een idee waar hij mee bezig was. Als je bekend bent met het verhaal van Geo, weet je dat wanneer hij iets doet, het behoorlijk belangrijk en opwindend is. Ik zat vorig jaar in de buurt van Geo tijdens de vliegtuigrit van San Antonio naar Las Vegas voor onze # SA2LV-uitdaging en we maakten contact in onze passie voor hardlopen en Nike Air Zoom Pegasus 36 Damen interactie met de racegemeenschap.

Bij de Rock 'n' Roll Chicago Halve Marathon maak ik deel uit van een team van tien personen dat raceshirts draagt, ontworpen door George en (9) Project Onward Artists om een ??bewegend kunstmuseum voor tien personen te vormen. "Het Moving Art Museum is het hoogtepunt van een jaarlange samenwerking tussen modeontwerper en atleet George Melichar en een non-profit studio en galerij voor kunstenaars met een verstandelijke en ontwikkelingsstoornis Project verder."

Ik ben verheugd deel uit te maken van iets dat MEER is dan hardlopen. Iets dat MEER viert dan de finishlijn overschrijden. Ik zal nog veel meer te zeggen hebben terwijl het gebeurt en er is genoeg om achteraf te delen, maar hier is hoe het voorlopige schema eruit ziet:

Dit jaar kreeg ik een vroeg kerstcadeau van mezelf voor mezelf: Kerstavond was de dag dat ik begon te trainen voor dit Nike Air Zoom Pegasus 35 Damen Ironman-dingetje. Helaas was het niet het soort cadeau dat niet met een cadeaubon kwam

Mijn pak is ook niet van ijzer. Het is ook geen goud-titanium legering. Het is gemaakt van Lycra, zweet en angst. Afgelopen dinsdag om 9 uur droeg ik mijn pak naar het regionale zwembad van Peterborough. Hier zwom ik als kind voordat ik fish and chips kreeg op weg naar huis en ik ben daar al meer dan 10 jaar niet meer terug. Het heeft sindsdien een paar verflagen gehad, maar de geur is precies hetzelfde.

Ik zwom een ??half uur op en neer in mijn ijzeren zwempak in het zwembad waar ik ooit moeite had om meer dan een paar lengtes te doen. Toen ging ik onder de douche.

Ironmam-training is het kerstcadeau dat blijft geven met twee sporten op kerstavond. Nu voel ik me verwend. 'S Middags trok ik mijn ijzeren sneakers aan en ging de wind in voor 400m herhalingen voordat ik op weg ging naar een Nike Air Max 270 Mujer traditionele kerstavondcurry en een paar pinten die werden gevolgd door andere herhalingen.

Op tweede kerstdag werd een geplande run van 10 mijl afgebroken op 1,5 mijl. Mijn pak was niet in staat om me te verdedigen tegen een aanval van mijn nemesis 'Ladybits' en krampen dwongen me om te stoppen met rennen. Dit was jammer nieuws voor zowel mij als mijn vader; hij had me begeleid op zijn fiets die ik had opgedragen voor de 1,5 kilometer lange terugreis die hem dwong om te rennen.

Vrijdag begon met nog een duik om 09.00 uur, stopte er slechts 20 minuten in met een nieuwe strategische aanval van Ladybits. Ik trok me terug en vocht terug op de zaterdagochtend door naar de Peterborough Parkrun te gaan en de eerste vrouw te worden.

Maar zondag was de meest opwindende dag voor deze ijzeren vrouw. Alle superhelden in de maak hebben gadgets en gadgets nodig. Het pak is nog maar het begin. Een laat kerstcadeau in de vorm van een Nike Air Pegasus 83 Homme turbotrainer is het nieuwste wapen in mijn arsenaal. Samen zullen we slecht weer bestrijden met indoor cycling en mijn benen blijven trappen ondanks sneeuw en ijs. 30 minuten snel trappen voor de tv en week één van Ironman training gedaan.

Pied de page des forums