Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/plusjamaqn/wakinglife/forum/include/common.php on line 58
Waking Life - Forum / merveilleux moment
Blog Forum

#1 2019-12-25 09:49:15

Banning
Member

merveilleux moment

Twee dingen die ik hier zou willen noemen: 1. Grace had een geweldige post over het maken van je slaapkamer als een hotelkamer, en een kleine tip die ik ophaalde (wat zo'n duh is, maar ...) was om bloemen naast je te zetten bed, dus ging ik meteen naar Trader Joe's om wat witte rozen op te halen. 2. Ashley blijft schrijven over Woodwick-kaarsen (ze maken een knetterend geluid als ze branden, wat mooi is), en ik had onlangs wat kleine winkeltherapie nodig en pakte er een paar op.

Het ding over buiten zijn en op de paden, ze zijn voor iedereen. Oud, jong, langzaam, snel, kort, lang, mannelijk en vrouwelijk, in staat en zelfs in een rolstoel. Zoveel plekken om naartoe te gaan, zoveel dingen te zien, zoveel avonturen te beleven; en er is een parcours dat geschikt is voor elk Adidas Zx 750 Donna avontuur en elke avonturier. Wegwezen, tijd doorbrengen op de paden herinneringen maken!

Bedankt aan Trail Sisters, CamelBak en Under Armour voor de kans om meer herinneringen met mijn moeder te maken en haar de avonturen te geven die ze eerder in haar leven niet had mogen beleven.

Ik doe absoluut niet genoeg culturele dingen in NYC met een afstandsschot, en ik moet dat veranderen. Maar! De andere nacht hadden we een Junior League Transfers Social bij de Met om drankjes te drinken in een van de balkons en de tentoonstelling Rodin te zien. Een van onze vrijwilligers is een kunsthistoricus en we hebben veel geleerd over de Gates of Hell en hoeveel van de sculpturen die we zagen deel uitmaakten van dat grotere kunstwerk.
Deze is super sukkelig, maar omdat ik verschillende freelance-projecten probeer te beheren, vind ik Asana erg leuk voor projectbeheer. Naar mijn mening werkt het net Nike Air Max Zero Damen zo goed voor solo werken als voor een groter bedrijf.
Dit is zo raar, maar ik heb dit Trigger Wheel afgelopen weekend en ik ben geobsedeerd door het op mijn wangen te wrijven voor TMJ-pijn.

Ik wil een persoonlijke opmerking delen over waarom Trail Sisters heeft besloten aan boord te gaan met Patreon, ik weet zeker dat sommigen van jullie zich afvragen waarom. Als je nog nooit van Patreon hebt gehoord en verbijsterd bent over waar ik het over heb, is Patreon een platform dat mensen de mogelijkheid biedt om maandelijkse donaties te geven aan een specifiek project, organisatie of website.

Toen het idee van Patreon voor het eerst bij mij opkwam, sloot ik het onmiddellijk af. Ik wilde Trail Sisters alleen financieren en via merkpartnerschappen en advertentieverkoop. Ik wilde mijn publiek niet vragen om te doneren, ik wilde alleen iets geven dat in de sport ontbreekt. Zie je, ik heb van jongs af aan geleerd dat je werkt voor wat je wilt. Nike Air Max 270 Damen Je smeekt niet, je verdient. Het is aan jou om dingen te laten gebeuren, niet aan iedereen om dingen voor je te laten gebeuren.

Mijn partner Justin zou zeggen dat ik een moeilijk te kraken ei ben als het gaat om onafhankelijkheid. Ik ben koppig en geloof dat ik tot alles in staat ben. Ik bedoel, wie geeft eigenlijk graag toe dat ze iets niet kunnen doen? Afhankelijk van wie je bekent, wordt je als zwak beschouwd of ben je een held omdat je open bent over je mogelijkheden. Delen met vreemden is als het spelen van Russisch roulette met je zelfvertrouwen. Eek! Toen ik met het online-dagboek begon, was het vrij eenvoudig om de site te onderhouden, te bewerken en naar inhoud te zoeken. Het was een passieproject, iets wat ik gemakkelijk naast mijn contractwerk kon doen om de trailrunning van vrouwen en de sport als geheel te verbeteren.

Omdat het verkeer snel groeide en er een toevloed van e-mails vroegen om meer artikelen en advies, samen met een mix van gratis opmerkingen, realiseerde ik me snel dat mijn kleine Squarespace-zijproject een grote upgrade nodig had. Trail Sisters was Nike Air Pegasus 83 Herren niet langer alleen een online tijdschrift, maar een bonafide community van sterke, gemotiveerde en trotse vrouwen.

Pied de page des forums