Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/plusjamaqn/wakinglife/forum/include/common.php on line 58
Waking Life - Forum / der feuchten und nassen
Blog Forum

#1 2019-12-27 07:18:32

Banning
Member

der feuchten und nassen

Twee weken na het afronden van de Old Dominion 100 voel ik me verrassend chipper. Mijn benen voelen sterk aan, zonder aanhoudende pijn. Ik heb met mijn Crozet Trail Sisters en de Australische Shepherd pup van mijn zoon, Cooper, gemakkelijk over de paden kunnen rennen. De teleurstelling na de race die Nike Air Presto Damenik in het verleden heb meegemaakt, moet nog naar boven komen. Huh. Ik heb me veel slechter gevoeld na het voltooien van Hellgate 100k! Maar ik wacht nog steeds tot de andere schoen valt ...

Terugspoelen terug naar vrijdag 1 juni. Mijn vrienden Keith Knipling, John Andersen, Greg Loomis en ik zitten ineengedoken in een hokje in een lokaal restaurant in Woodstock, Virginia, na de briefing van de OD voor de race. Keith heeft zijn OD zilveren gesp meegebracht die hij in 2007 won (in OD taalgebruik was hij de 'First to Finish') en heeft hem op tafel gelegd zodat iedereen hem kon aanraken en bewonderen. Het is mooi, zwaar, sterling zilver - een kleinere gesp volgens de huidige standaard, gewoon stijlvol en eenvoudig. Ik heb nooit een 100 ingevoerd vanwege de gesp - ik heb zelfs zelden de gespen gedragen die ik heb verdiend door het afwerken van Massanutten, Western States of Adidas Zx Flux Herren Grindstone - maar ik moet toegeven dat ik deze keer "gespkoorts" heb. De OD-gesp vertegenwoordigt iets anders: om het te verdienen, moet men veel en sneller lopen dan in de meeste andere 100 milers om in minder dan 24 uur te eindigen. De lijst met sub-24 finishers van OD is indrukwekkend en ontmoedigend. Namen en helden voor mij zoals David Horton, Dennis Herr, Eric Clifton, Mike Morton, Frank Probst, Megan Stegemiller, Janice Anderson, Rebekah Trittipoe, Kathleen Cusick en Sabrina Little. Keith en Greg ook. Hoorde ik bij deze groep? Dat is de vraag die ik probeer te beantwoorden.

Ik heb in mijn jaren veel workouts geprobeerd, maar ik heb vanavond een krankzinnige geprobeerd - Switch Playground. Er zijn niet veel trainingen die ik niet zal proberen, dus toen mijn collega Mallory vroeg of ik het zou proberen, was ik een spelletje. Speelplaats? OK!

Deze training is geen kinderspel.
Nike Air Max Tn Homme Toen ik erin liep, had ik eerlijk gezegd geen onderzoek gedaan. Ik liep de gigantische studio binnen (hoe kregen ze zo'n grote ruimte op Union Square ?!) en de instructeurs (ja, meerdere - er waren 4www.balconismo.de -5 instructeurs en een kerel die bijna een aankondiger was, dreunde over de microfoon om te laten ons weten hoe lang we nog in elke set hadden, wanneer te schakelen) vertelde ons dit: 8 minuten yoga warming-up, 20 stations, twee minuten elk.
Oh, en we moesten bij de verklaring van afstand tekenen dat we erkenden dat er een mistmachine was. Dus ik wist dat er een mistmachine was. Dat is ongeveer alles wat ik wist.
Je krijgt een handdoek met een nummer erop als je binnenkomt en je bent aan iemand gekoppeld. Gelukkig gingen Mallory en ik samen werken / spelen.

Met de naam Playground dacht ik dat het misschien Throwback Fitness is, maar ik denk dat het zo wordt genoemd omdat het echt een fitness-speeltuin voor volwassenen is. Oh ja, en er is ook een live DJ.

Onder de 20 stations: een aantal gekke Bosus, trappen, de verdomde Assault-fiets Adidas Superstar Womensdie de laatste tijd overal verschijnt, boxsprongen, Arc-trainers, loopbanden, weerstandsbanden, roeiers, steppers, TRX, medicijnballen.
Soms drijft circuittraining me NUTS. Als het niet goed is geprogrammeerd, of als een instructeur een beetje saai is, verveelt het me tot tranen - dus ik vond het geweldig dat als je eenmaal klaar was met een station, je klaar was.

Ik heb wat chronische lage rugpijn / beklemming, dus ik moet soms een paar aanpassingen maken. Ik heb dit een paar jaar behandeld, dus ik weet waar / hoe ik me meestal moet aanpassen - geen gebogen rijen / vliegen, geen v-zit. Ik heb geen bijzonder zwakke polsen, maar afvallige rijen hebben nooit voor mijn polsen gewerkt. Toen we deze beweging kregen, heb ik me meteen aangepast en de trainer probeerde me te vertellen om het op mijn polsen te proberen. Ik vertelde hem dat het hen dwars zat, en dat was hem meteen in orde. Er waren verschillende andere bewegingen die, toen ik meteen de aanpassing deed waarvan ik wist dat die het beste voor mij werkte, op het punt stonden me te vertellen dat ik het verkeerd deed.

Ik heb echt genoten van de les, maar ik zou zeggen dat communicatie in dat soort situaties nogal moeilijk is, omdat het zo luid en snel is. Die energie gaf me een echt competitief gevoel, maar ik zorgde er ook voor dat ik me concentreerde om ervoor te zorgen dat ik de juiste vorm had en niet slordig door de bewegingen snelde om iemand anders bij te houden. Vanwege die communicatie weet ik niet zeker of dit de beste klas is voor een beginner. Meestal kunnen zelfs de meeste intensieve trainingen worden aangepast, maar ik denk dat het belangrijk is om een ??basis te hebben voor ten minste basisbewegingen voordat je deze les probeert.

Pied de page des forums