Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/plusjamaqn/wakinglife/forum/include/common.php on line 58
Waking Life - Forum / couleur plus foncée ont toujours
Blog Forum

#1 2020-01-03 08:03:02

Banning
Member

couleur plus foncée ont toujours

Tussen de vriend die 10 jaar bij Sloan Kettering werkte in kinderoncologie en veel van mijn moeders vragen kon beantwoorden en de vriend die ons allemaal zo hard liet lachen dat onze buikspieren Nike Air Max Thea Damen de hele dag pijn deden, was het echt een speciale dag dat ik onthoud voor een lange tijd. Ik heb een aantal Nike Air Max Command Herren GEWELDIGE vrienden in mijn leven en als een van hen ooit NYC probeert te verlaten, nou, ik laat het gewoon niet toe.

Deze schoenen wegen in 8,2 gram en hebben een hiel van 4,5 mm. Ze zijn een beetje zwaarder, omvangrijker en minder flexibel dan mijn typische minimalistische trailschoenen. Tijdens mijn eerste run in deze schoenen dacht ik bij mezelf: "Ik kan niet geloven dat ze deze schoenen Speedgoats noemen. Ik voel me zo langzaam in hen ”. Maar het duurde niet lang voordat ik me realiseerde hoe aantrekkelijk deze schoenen zijn. Op mijn eerste heuvel beklimming werd ik meteen verliefd op de voorvoet demping. Mijn voeten voelden alsof ze in de watten werden gelegd en niet over oneffen, rotsachtig terrein renden. Het was Nike Air Max 270 Mens geweldig. Ik vermijd vaak rotsachtige paden in mijn minimalistische schoenen, omdat ik een hekel heb aan het Nike Internationalist Femme voelen van elke rots die in de onderkant van mijn voet prikt. Met deze schoenen heb ik zonder problemen weer van die paden kunnen genieten.

Mijn voeten voelden alsof ze in de watten werden gelegd en niet over oneffen, rotsachtig terrein renden. Het was geweldig.

De tractie en stabiliteit van de Speedgoat 2 zijn enkele van de beste die ik heb meegemaakt. Ik ben super onhandig en heb de neiging om veel op pad te vallen, dus goede grip is belangrijk voor me. De schoen heeft een Vibram MegaGrip-zool die zowel plakkerig als duurzaam is. Als bonus heeft deze zool ook nokken van 5 mm die haaks zijn om zowel bergopwaartse als neerwaartse bewegingen te ondersteunen. Ik nam deze schoenen mee op verschillende avonturen, waaronder rotsachtige trailruns, langere runs op heuvelachtige onverharde wegen en kortere uitstapjes door het besneeuwde Adidas Zx 700 Damen bos. De zolen bleven me zelfverzekerd voelen, zelfs op het meest technische en gladde terrein. De rocker waar ik me ooit zorgen over maakte, voelde verrassend stabiel dankzij de lippen en de brede basis.

Hoka-sceptici - ik was ooit een van jullie. Als je voeten niet super breed zijn, probeer deze schoenen dan eens. Je zult de winnende combinatie van tractie, stabiliteit en demping die je zult vinden in de Hoka One One Speedgoat 2 niet geloven. Deze schoenen zijn ideaal voor lange trailruns, ultramarathons en hersteldagen. Je zult je er niet snel over voelen over kortere afstanden, maar je zult je altijd veilig en comfortabel voelen.

Hoewel de staat Vermont meer synoniem is voor Bernie Sanders, Ben en Jerry's en Phish, beloof ik dat er veel meer is aan de Green Mountain State! Stowe ligt in het hart van de groene bergen, in Nike Tanjun Damen het noorden van Vermont. Hoewel vooral bekend voor episch ski?n, heeft Stowe zichzelf gestold als een actieve stad het hele jaar door en is het een bestemming geworden voor mountainbikers, trailrunners en wandelaars in de afgelopen jaren. Stowe is een kleine stad; de thuisbasis van ongeveer 1500 inwoners het hele jaar door, maar dat aantal kan exponentieel groeien op een poederdag of tijdens het piekseizoen! Hoewel we een kleine stad zijn, voelt het alleen als een kleine stad op de beste manieren (denk aan Proost), en er is geen tekort aan plaatsen om te eten, wandelpaden en dingen om te doen.

Wat betreft het weer, er is een gemeenschappelijke Vermont die zegt over het weer; "Als je niet van het weer houdt, wacht dan een paar minuten, het zal veranderen." We krijgen hier veel koud weer en sneeuw, en de winter omvat over het Nike Cortez Mens algemeen elke maand die de letter "r" bevat. Winterlopen kan een worden uitdaging, vooral proberen te rennen en te investeren in micro-spikes of leren hoe je schroeven in je schoenen kunt plaatsen, kan een overlevingstechniek worden voor het hardlopen op de winter. Ik heb ook geleerd dat soms de beste en veiligste optie voor hardlopen in de winter de weg of de loopband is, die geen van beide mijn favoriet zijn, maar soms gaat het er gewoon om je kilometers te maken en de gekte weg te houden! Het leren omarmen van de lange winters in Vermont is de sleutel geworden om niet alleen het koude weer te overleven, maar er ook echt van te genieten.

Pied de page des forums