Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/plusjamaqn/wakinglife/forum/include/common.php on line 58
Waking Life - Forum / zuurstofvolume dat kan worden gebruikt
Blog Forum

#1 2020-01-15 08:14:42

Banning
Member

zuurstofvolume dat kan worden gebruikt

De relatie tussen kwaliteitsslaap en atletische prestaties is goed ingeburgerd. We weten dat als we beter slapen, onze training (en uiteindelijk de racetijden) kunnen verbeteren en we sneller kunnen herstellen. Slaap van hoge kwaliteit is essentieel, maar niet altijd haalbaar - vooral tijdens de warmere zomermaanden.

Een van de belangrijkste belemmeringen voor een goede nachtrust is Nike Air Max 90 Uomo oververhitting. Het is niet ongebruikelijk dat een hardloper midden in de nacht wakker wordt in een plas zweet, rusteloos en ongemakkelijk roeren. Dit kan zijn omdat training je metabolisme verhoogt en wanneer je metabolisme wordt opgevoerd, genereer je meer lichaamswarmte.

Maar er zijn manieren om dit fenomeen te bestrijden. Na het uitproberen van vele manieren om in de loop van de jaren 's nachts koel en comfortabel te blijven, zijn hier mijn vijf favoriete producten om te strijden tegen nachtelijk zweten:

Isotonisch Iso-Cool kussen: als je je hoofd 's nachts koel houdt, kun je je hele lichaam koel houden. Kussens zijn belangrijk, en het Isotonic Iso-Cool-kussen is een van de beste die ik heb getest.

DermaTherapy Sport: Lakens en kussenslopen zijn misschien wel het belangrijkste onderdeel voor een koele nachtrust. Ik heb met zowat elk Adidas Superstar Womens denkbaar weefsel en stoftype ge?xperimenteerd om de perfecte rust na te streven, en DermaTherapy Sport is de duidelijke winnaar.

RecoFit armkoelers en kuitmouwen: hoewel niet traditioneel gezien als een slaapproduct, kan tijdens periodes van intensieve training in warme omstandigheden, slapen met een armkoeler of kuithuls helpen bij nachtelijke thermoregulatie. Ik gebruik ze tijdens het trainen voor de Badwater Ultramarathon in Death Valley en voor andere races bij warm weer.

Sheex-nachtkleding: Sheex-nachtkleding, ook wel pyjama's genoemd, kan 's nachts oververhitting helpen voorkomen. Bovendien zijn ze comfortabel om rond te dragen voor het slapen gaan en in de ochtend.

Dyson Cool Fans: de Dyson-serie draagbare ventilatoren is stil en energiezuinig en is de perfecte slaapgezel. Ze hebben zowel een stationaire instelling - om de www.microgreffedecheveux.fr luchtstroom in een vaste positie te geleiden - of een oscillatie-instelling die een hele kamer kan koelen. Zoals je kunt zien, ben ik een fan.

Terwijl je training opwarmt, hoop ik dat deze aanbevelingen je 's nachts koel houden.

En de dag doorbrengen met vrijwilligerswerk vandaag in Tompkins Square Park als onderdeel van ons NYJL Playground Improvement Project. We hebben het park de hele dag opgeruimd, wieden, beluchten, zaaien. Het was moeilijk om uit bed te komen na de Derby Party, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan, en het was echt verheugend om de mensen te horen langslopen, bedankt voor ons harde werk. Het meeste van wat ik doe met de NYJL is volledig achter de schermen, dus het was geweldig om tastbaar werk te doen dat de dagen van anderen een beetje oplichtte.

Dit is de eerste Memorial Day sinds 2007 dat ik niet naar de Nike Internationalist Hombre Outer Banks ga. Ik vond het geweldig om daarheen te gaan, maar het is zo'n Nike Internationalist Femme trek vanuit New York. Meestal reed ik naar DC, bleef de nacht, werd wakker en maakte de rit met vrienden af. Toen ik terugkwam, reed ik er meestal rechtdoor en het duurde nooit minder dan 12 uur omdat ik meestal terug moest komen op Memorial Day. Ik wilde heel graag gaan, maar dat klinkt me dit jaar gewoon vermoeiend. (Vliegen is niet veel beter: het is nog steeds een twee uur rijden van Norfolk, en vliegen + een auto huren is het me niet waard.)

Pied de page des forums